söndag 20 maj 2012

Godnatt eller godmorgon?

Ja, här sitter jag... klarvaken. Har snart varit vaken i 24 timmar men kan nu säga att jag officiellt är klar med det sista arbetet i grundskolan! Kan ju alltså med detta visa på att jag arbetar bäst nattetid. På natten är jag också mest kreativ.

Kan ju återigen tillägga att jag känner mig väldigt lycklig. Jag tröttnar inte ens på att säga det. Euphoriiaaa, eller något liknande! Men jag tycker det är bra att jag delar med mig av det, förhoppningsvis smittar mitt leende och min positiva inställning av sig!

När jag ändå sitter här så slänger jag in lite halvseriösa men ack så glada bilder på mig, när jag i brist på annat att göra satt i bilen och fotade med webbkameran på väg hem från Luleå i fredags.




Smile, it looks good on you!




2 kommentarer:

  1. Gu vad du är duktig, älskar dej stumpan.
    Snart har du bal och examen och Sommarlov <3<3<3
    Mamma

    SvaraRadera