torsdag 10 maj 2012

Torsdag

Min dag i korthet;

Förmiddagen spenderades i Aitik med min fina klass. Ett studiebesök som var mer roligt och intressant än väntat.
Senare tillbaka till skolan för fortsatta lektioner. Efter skolan hade jag plugg session, kemiprov imorgon som jag kan känna mig lugn inför. "Slutspurten" nu innan vi går ut nian! Har även bockat av konstnärs arbetet till bilden från min lista av arbeten - Andy Warhol har en intressant historia!
Har även hunnit hoppa i löparskorna och rusat av mig på en kvällsrunda. Så välbehövligt! Löpning är verkligen underbart, kan inte sluta :). 
källa; weheartit

Nu är det bara sängen som anropar, behöver sömnen så mycket just nu. Godnatt! ♥

Mycket lycklig tjej efter Dansens dag. Är väldigt lycklig i övrigt också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar