tisdag 25 september 2012

Älskade tröja

Denna tröja har jag burit vid många minnesvärda tillfällen. Kändes skönt att sätta på sig den igen. Det var ett tag sen. Minnen rusar förbi när jag nu skriver om den. Jag frös väldigt mycket och kände bara att jag ville ta på den. Den är så himla skön och den håller mig varm. Sen är den ju snygg också, AC/DC <3 nbsp="nbsp">

Har ingen aning om vart de där tecknen kom ifrån? Kan inte få bort de heller haha.

Imorgon är det kör som gäller hela dagen. Alla estetare från både Luleå och Boden kommer vara med i morgondagens konsert , i Luleå på Kulturens hus. Star for life kallas den och det kommer bli fantastiskt kul, jag är jättetaggad! Kan skriva mer om det imorgon. Nu ska jag snart sova eftersom jag är väldigt trött. Godnatt alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar