fredag 14 september 2012

Fredagsmys on the road

Hej på er! Sitter just nu på en buss som rullar mot Gällivare. Resan kommer ta tre timmar så jag är väldigt glad att jag har internet.Tacka gudarna för 4G! Helt seriöst, skulle inte klara mig utan spotify i tre timmar på en buss. Dock har jag med mig guran, haha fast vet inte om det skulle vara så uppskattat om jag satt och spelade på den när vissa passagerare sover osv.

Veckan har som vanligt varit helt till belåtenhet. Jag trivs så himla bra och människorna är underbara! Ett annat stort plus i kanten är att jag är sjukt inspirerad och kreativ hela tiden. Jobbar med mitt egna material mycket och det börjar bli en del nu :).

Idag var det Boden i rörelse som alla skolor är med i (och en hel del andra Bodensare) och jag sprang 7 km med Ebba. Klarade det på under en timme trots att jag gick en bit också, ungefär 2 km. Är för det första inte helt van att springa så långt och sen har jag varit förkyld så har inte kunnat springa på typ två veckor. Men det gick ändå bra och jag är rätt stolt att jag klara det på under en timme! Har siktat in mig på att ta milen nästa år. Att sätta upp mål är bra.

Nej nu ska jag ta och avrunda. Imorgon blir det surströmmingsmiddag med familj och vänner. Missed you!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar