söndag 9 september 2012

Feeling good

Det har blivit mycket tummen upp bilder på senaste tiden! (Y)

Igår kväll var riktigt bra. Härliga människor, skratt och bra musik, + lite shuffle med en shufflebuddy, lite slenderman skräck och pirater. Två ord räcker, estetarna knäcker! Kan seriöst inte tänka mig någon annan linje. Dessutom har vi lätt de bästa festerna ;).

Så idag blir en lugn söndag. Mina föräldrar (ev. min lilla hund som jag saknar så också) kommer hit till Sävast på middag , och så ska de lämna av lite grejer åt mig. Bland annat mitt löpband. Snart är det för kallt för att springa ute :(. Har inte heller kunnat springa något på ett tag nu pga. att jag har varit förkyld. Men nu, nu ska här springas!

Nu ska jag ta och läsa Stolthet och fördom, som är min bok som jag ska läsa till svenskan i skolan. Kunde inte valt en bättre bok!

Ha en skön söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar