måndag 13 september 2010

Aerobics

Men Hej! :)
Bloggade inte igår pga. plötslig trötthet. Förklaring? Ofcourse!
Igår har jag..
  1. Gjort en idrottsläxa
  2. Skrivit lite på Biologi rapporten (igen)
  3. Dammsugit i mitt rum
  4. Plockat i mitt rum (mest från golvet haha, kläder överallt + väskor)
  5. Bytt sängkläder i mitt rum
  6. Tränat ( magrutor nästa! ;] hahah )
  7. Planerat ett möte
Ja, det var nog det, som avslutning på dagen tog jag ett bubbelbad :) Skönt!
Sen var man alldeles för trött för att blogga. Hoppas det var förklaring nog ;) ;)
Men det är ju inte säkert jag bloggar varje dag heller, men jag har verkligen blivit bättre på senaste tiden!

Idag har jag haft sovmorgon till 9.35, lovely ♥ Slutade tio i 2.
Tog bussen till Gve och affären. Kom ganska nyss hem och snart ska jag på aerobics i Mbgt :)

haha, jag och syster i somras

xoxo
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar