lördag 4 september 2010

Jag orkar inte.......

vara förkyld mer!!!!!

Hostar non-stop :/ Blir en total urladdning typ varje gång jag hostar.
Fasen att man skulle åka på en envis förkylning nu. Jag blev sjuk för exakt 1 vecka sen, efter att jag kommit hem från en Luleå-resa med Emma. Snorade som en tok och nös osv. Har även haft feber. Men det enda som är kvar nu är hostan, och visserligen så är jag fortfarande väldigt trött också fortfarande.
Fick inte så mycket sömn igår natt heller, klev upp flera ggr för att jag inte kunde sova pga hosta. Det slutade med att jag gick och la mig i fåtöljen i vardagsrummet haha. Då kunde jag till slut sova!

Ursäkta neggo inlägg men nu är jag måttligt trött!
Men för att det ska bli lite roligare får ni ännu en sommarbild!  Ska nog lägga upp mer senare.

xoxo
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar