onsdag 8 september 2010

Rolig dag men....

ganska så jobbig ändå! :) Idag började vi kl. 8 med samling på skolan. Det hände faktist en ganska otäck sak också imorse innan vi skulle fara iväg (cykla) mot Hembygdsmuséet i Gve. En av mina klasskompisar svimmade! Huvva, men hon mår bra nu iallafall, krya på dig vännen!
Ja, iallafall, då skulle vi cykla till Hembygdsmuséet och sen vidare mot gamla barnhemmet och Lappkyrkan. Jag tycker det har varit jättekul! Jag gillar verkligen att cykla, brukar cykla väldigt mycket när jag är i Stugan i Narken.
Sen har vi en så snäll kock på skolan som hade satt fram Fanta och Cola när vi kom tillbaka och var i princip slutkörda och skulle äta lunch. Han lagar god och bra mat också!
Sen skulle vi skriva en dikt om dagen med en kompis. Haha min och Emmas blev ganska bra ändå :)

Igår såg jag att kan se statistiken här på bloggen också! Wow, inte visste jag att det var så många som läste min blogg! Jättekul! ♥ Ni får gärna slänga in en liten kommentar om ni undrar någoting elr. liknande. Sen blev jag ju förstås nyfiken, vilka läser min blogg? Tala om det också i en kommentar vetja! :)



xoxo
Evelina

2 kommentarer:

  1. Jag brukar läsa din blogg:P Men det visste du ju redan;)
    Kram elin
    Föresten vad fin bild du hade i dfet här innlägget:)

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja det visste jag :) Åh tack så mycket :) ♥

    SvaraRadera