måndag 20 september 2010

Nämen Hej!

Det var ju ett tag sen!
Men nu är jag tillbaks ;) Vill inte göra er besvikna men kan inte lova att jag kommer blogga varje dag den här veckan, för här har man läxor upp till öronen. Sen ska den där biologi rapporten lämnas in nästa vecka.
Yep, så är det. Iallafall, i helgen var jag till Luleå,Boden, Kalix och stugan!
Luleå- shopping.
Boden- hälsa på faster och hennes man :)
Kalix- hälsa på Anette som vi köpt Nea av, så Nea fick leka en hel del med Anettes 6 pommar :)
och sedan bar det av mot stugan, blev där till söndag och sen hem igen!

Nu är det bara och sätta igång med att skriva på rapporten.


xoxo
Evelina

2 kommentarer:

  1. Åh fin bild vackra du!

    sv: åååhhw fan vad glad jag blir! det betyder så mycket att höra det Evelina, tuuusen tack! du gör mig så glad.

    Mj forever;D

    Pusspuss<3/Julia

    SvaraRadera