tisdag 14 september 2010

Smärtsamt vacker

'ello!
Hade gympa som sista lektion idag men just innan, när jag är i omklädningsrummet blir jag illamående och får rent ut sagt förjävligt ont i huvudet! Vet inte vad som hände riktigt men ringde efter pappa som skjutsade hem mig. Tog en alvedon och gick och la mig på soffan och sov. Har ganska nyss vaknat och jag mår bättre nu iaf!

Har glömt att berätta att jag har börjat i en streetdance grupp, grymt kul! Känns så himla gött att göra en av de sakerna jag älskar mest i hela världen, igen.
Jag har gått på Kulturskolan på danslektioner i 6 år men slutade när jag var 12. Upptäckte snart att jag inte klarar mig utan dans i mitt liv! Så, nu i höst ansökte jag till den här streetdance gruppen och kom med! :) Hade första lektionen förra veckan, och idag är det igen. Tur att jag började må bättre! Hade varit trist om jag inte hade kunnat komma idag.

Juste, om ni undrar vad jag menar med rubriken är det detta
Örhängena på bilden här älskar jag, men...jag tål dem inte. Alltså, jag kan inte ha silver, nickel osv bara äkta guld, annars blir det rött och irriterat och förut när jag var liten och just hade gjort hål i öronen så blev det till och med en infektion i örat. Nuförtiden kan jag iallafall ha ett par "oäkta" örhängen 1-2 dagar men nu har jag haft "oäkta" lite för ofta så nu har jag blivit röd och öm i ena örat. Alltså, smärtsamt vacker.
Haha oj, det blev långt.


xoxo
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar