fredag 3 juni 2011

Again, I touch the green, green grass of home

Hej på er! Just nu sitter jag i stugan i Narken och njuter av att vara här. Jo, lite om onsdag/torsdag-
Onsdag- "Aktivitetsdag" i skolan och intervju i Gällivare Närradio (kommer gå i repris flera gånger i sommar, 97,7 och radiogellivare.se webradio) sedan umgicks jag med Natta, Jasse och Mikkis och fotade fina bilder b.l.a som jag ska visa lite senare.

Torsdag- For en sväng på stan  med mamma och uträttade lite ärenden. Lite senare kom Natta och vi hade tänkt styla varandra och fara ut fota men jag var för trött ;). Vi promenerade till kiosken och köpte lite gott, och inväntade Jasmine när vi kom tillbaka. När Jasse kom slog vi på Asterix och Obelix Uppdrag Kleopatra, den är bara för härlig!

Och idag så har förmiddagen bestått av packning och sånt och eftermiddagen resa till Narken och städning när vi kom fram. Jag har ganska nyss kommit in från en promenad.

Jag hör av mig imorgon!
XoXo
Evelina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar