torsdag 30 juni 2011

Sunny Thursday

Rubriken säger det mesta. Jag har njutit av solen och bättrat på brännan. Trots att jag inte är någon som orkar vara så länge i solen helt stilla, så fick jag färg under tiden jag faktiskt låg i solstolen!

Lite senare har jag varit och cyklat med Jasse och Natta. Första stopp var kullekiosken för mjukglass. Sedan vidare mot Malmberget. Stopp hos Jasse, vila, studsmatta, saft. Efter ett tag började jag fara hem och Jasse och Natta fortsatte till Kilen till Natta. När jag kom hem blev det grillat till middag. Vi satt ute och åt och det kändes som sommar på riktigt.

Kort sagt, härlig dag!

Imorgon firar mamma 10-års jubileum sedan hon tog över affären (Hemslöjdsboden). Alla kunder som handlar får en present värde 85 kr,  så långt lagret räcker. Kom gärna förbi!
Det är ju sommarmarknad också nu i helgen, ska iallafall gå en gång och kolla lite bara för nöjets skull. Det brukar inte vara så många knallar på sommarmarknaden.

Ibland känner man bara för att lyfta från marken och låtsas att man har vingar! Ain't nothing stopping you.

XoXo
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar