måndag 27 juni 2011

Bilder från midsommarhelgen

Jag, mamma, pappa och Natta åkte på torsdag kväll till Narken.

Fredag , Midommarafton - Vi klev upp ganska tidigt för att göra oss i ordning. Vid 12 tiden for jag, pappa och Natta på genrep och soundcheckade osv. Efter ungefär 1 och en halv timme åkte vi hem och jag värmde upp det sista och stylade mig färdigt.  Klockan 20 över fem ungefär satte vi igång med underhållningen i gamla skolan/sommarcaféet. Pappa var "förband" och drog några låtar före mig. Sedan var det min tur och jag började med ;

  1. min akustiska version av "Born this way"  med gitarren  + pappa på bas.
  2. "En värld full av liv" (mest känd som Lejonkungenlåten),  helt akustiskt.
  3. "Grenade" (finns på skivan).
  4. "Nice N' Easy" (finns på skivan).
  5. "I'd rather go blind" (finns på skivan).
  6. Pappa - "Stad i ljus".
  7. "Du måste finnas" (finns på skivan).






Efter uppträdandet åt vi en supergod  middag  på gamla skolan och innan kaffet smet jag och Natta ut och tog lite bilder och rastade Nea. Vi ( jag och Natta) gick in och fikade och for sedan ut på en härlig cykeltur med många roliga händelser under färden!

När vi kom hem åt vi jordgubbstårta med mamma och pappa. Lite senare cyklade vi igen och plockade sju sorters blommor (mest plojgrej bara). Riktigt fin dag!




Jag får dela upp det i flera inlägg! Det kommer mer :).
XoXo
Evelina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar