måndag 27 juni 2011

Bilder midsommarhelgen - Lördag & Söndag

Solig dag med "jordbruksarbete" på förmiddagen. Lite senare cyklade jag och Natta till caféet och åt glass, för att sedan trampa vidare till mormor och morfar. Middag och efter det yatzyspel. Jan och Gunilla (min faster) kom på kvällen och stannade till söndag.







Midnattssol

Tog inte så mycket bilder den dagen så jag tar några från fredag också som var raka motsatsen i forumet fotograferande.

Söndag- Allihopa for och hälsade på lilla farmor på förmiddagen. Pappa och Gunilla sjöng tillsammans för henne och jag sjöng också för henne, hon tycker så mycket om musik och sång. Sedan bar det av mot caféet i Narken igen för glass. Jag och Natta cyklade idag också och spenderade mycket tid ute. Roliga saker hände idag också när vi cyklade! God middag och en "kvällscykelrunda".

Idag åkte vi hem. Helt underbar helg alltså!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar