måndag 13 juni 2011

Sommarlov!!!

Har inte hunnit med att blogga förrän nu. Tänkte bara berätta lite om Fredag-
Skolavslutning, Natta kom hit innan och jag agerade stylist för henne, dvs. lockade hennes hår och la en lätt makeup. Resultatet blev väldigt bra :). Vi for senare till avslutningen där jag drog en egen akustisk version av Lady Gagas "Born this way", som vanligt älskar jag känslan av att få sjunga och spela och förmedla en känsla åt publiken, och förhoppningsvis beröra! Efter en varm avslutningstradition i kyrkan for jag och några vänner och köpte världens godaste mjukglass på kullekiosken. Sen hamnade jag i Tjautjas hos Michaela tillsammans med Jasse och Natta. Vi badade i Mikkis pool, solade och hade en riktigt fin start på sommarlovet. Jag for hem efter någon timme och var helt slut, vilket ledde till en powernap och ett uppvaknade av att mamma kom hem med pizza till middag. Resten av dagen blev bara fredagsmys med familjen. Perfect day.

Helgen har varit väldigt skön och välförtjänat lat! Nu ska jag snart tacka för mig, för idag. Sweet dreams my dear readers!



XoXo
Evelina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar